09 juni 2007

Sommerferie

Javel ja. Då he ej endlig fått "sommerferie". Hermetegna e der fordi ej egentli ikkje he fri. Ej he begynt i sommerjobben min på Aker Yards. Der ska ej ver fram til 31.juli.

Ellers kan ej informere om at ej sia sist he blitt ferdig me siste eksamen min. Den gikk greit me tanke på at ej hadde influensa den siste veka før eksamen å ikkje fikk lest nåkke særlig...

Så til dei to siste å klart viktigste tinga som he skjedd i d siste. På tirsdag va ej på besøk me Kristine. Der va også Renate, Mina å Hanne. Ilag me dei, Håvard(broren til Kristine) og Hans(typen til Kristine) gikk oss på fjelltur. Oss gikk til ett fjell som heite Skåla å ligge like ved Loen. Det e 1848m høgt å e d fjellet der du stige flest høgdemeter i heile Norge. Dessuten e d berømt for tårnet som ligge på toppen. D blei bygd fordi en lege meinte at lufta å høgda kunne kurere tuberkulose... No e d ei turisthytte med overnattingsmulighete. D blei en kanontur(sjå bilde på mine bilder). Ej blei skikkelig sliten å fikk første grads forbrenning på beina(solkrem på beina hadde vør en idè...), men d va verdt d :)

Den andre viktige nyheta e at ej he kjøpt mej leilighet i Trondheim. Så no he ej endli egen plass. D blir digg å endlig ha sin egen plass. Beliggenheta e midt mellom skulen min å sentrum, ca 10min gange fra begge plassa. Ska overta den å flytte iunn 1.juli. Så da e d berre å komme me forslag til måta å innrede den på. Innflyttningsfest e under planlegging, men tidspunkt e enda ikkje bestemt

D va alt for no

GO SOMMER TIL ALLE SAMMEN