12 november 2006

Hvem kan la være å elske denne kvinnen....




Hei hei alle sammen!!!!
Etter d forrige innlegget mitt he ej fått litt klage. Nåkke he følt sej forbigått å glømt. Ditte vil ej selfølgelig gjer mitt beste for å rette på.
Derfor vil ej tilegne disse linjene til denne fantastiske kvinna.



Ho heite Ane-Marte Øye å kjem fra Oslo, men he slekt fra Øye( en liten plass på sunnmøre). Ho e 22år å studera for andre år på rad her i Trondheim. Ditte året gjeng ho på fysioterapi ilag me mej.Ho e for øyblikket singel(ho ba mej om å skrive d....), men ej kan ikkje forstå at ho blir d særlig mykje lenger. Når ho ikkje sitte på lesesalen kan du finne ho på Samfundet der ho e en viktig del av serveringsgjengen....

Viss du vil vite meir om ho kan ej anbefale å stikke innom disse to internettsidene:

http://ane-marte.spaces.live.com/photos/

http://folk.ntnu.no/anemarte/



Skal gi dåkke ei oppdatering om dei siste vekene mine snart, men no må ej legge mej. Viktig å ver opplagt til cupfinalen og Tottenhamkampen imårga.
Go FREDRIKSTAD!!

5 Comments:

Blogger Hege said...

ser du har begynt med presentering av single jenter,kan jeg være den neste??? :P

14 november, 2006 23:44  
Blogger Tone said...

Eg åg vil! :)

17 november, 2006 10:05  
Blogger Hege said...

ser ikke ut som det var noe interesse for det,Tone. Men jeg hjelper deg gjerne :)

18 november, 2006 12:53  
Blogger Øyvind said...

Slapp av jenter, her e mer en nok plass til alle... Dåkke veit d tek litt tid å finne ord som kan forklare kor fantastiske dåkke e :)

19 november, 2006 13:50  
Blogger Hege said...

nåååh :D

19 november, 2006 20:20  

Legg inn en kommentar

<< Home